Minnen med Fire

Jag tänkte nu skriva i olika inlägg om olika minnen med Fire, hur dem kändes, vad som hände osv.

Jag tänkte skriva inlägg om lite olika minnen och hoppas att ni tycker det är roligt att läsa. Ni förstår nog inte hur mycket den här ponnyn betyder för mig och jag hoppas att ni förstår lite bättre efter jag skrivit dessa inlägg. Det kanske blir både jag och Jennifer som skriver i läggen eller så blir det bara jag som skriver dem, vi får se

Jag tänkte även passa på att berätta lite om teckningen jag ritade igårkväll, jag fick för mig att rita lite och det blev att jag ritade Fire. Jag är ganska nöjd faktiskt så därför visar jag den för er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0