Biffar på mig lite

Nu ska jag börja träna mer för att framförallt må bättre men sen så är det ju så bra att en vältränad tjej också ser snyggare ut. Jag tänkte därför skriva lite om dem ändringarna jag gör och hur jag tänkte lägga upp min träning.

Tränings schema:
Måndagar gymma, hela kroppen. Vi har nämligen gym i min skola och på måndagar har jag faktiskt bara en lektion, så då blir det ju helt perfekt att gymma e1-2 timmar och köra på ordentligt då.
Sen planerar jag att jogga i ca 30 min 3 ggr i veckan också för att öka konditionen och förbränningen.

Andra förändringar:
jag ska sova ordentligt MINST 7 timmar varje natt.
Skuta dricka oboy (vilket är sjukt svårt eftersom jag typ är oboy beroende)
Äta nyttigare, mindre godis mer frukt, proteiner osv.

Jag hoppas och tror att detta kommer göra ganska stor skillnad faktiskt, framförallt på min hälsa men förhoppningsvis även på hur min kropp kommer att se ut. Vi får se hur mycket jag skriver om min träning och kost här på bloggen, kommer nog hålla mycket utanför då jag anser att det inte är så jätte intressant för er att läsa hur tunga vikter jag använder osv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0